SUZUKI SWIFT HYBRID:

Anàlisi general del Suzuki Swift

El Suzuki Swift 2017 és un dels últims a arribar a aquesta llista. El petit japonès porta amb aquesta tres generacions a l'esquena i segueix sent una alternativa juvenil al segment, a més de ser una opció híbrida atractiva. S'inspira en el seu antecessor, tot i que ara compta amb més superfícies corbes i introdueix alguns canvis cridaners com els nous fars, sostre flotant (enfosquint els pilars A) i manetes de les portes posteriors ocultes a la part superior.

Ja hem provat aquest model i hem vist que en el seu interior destaquen les formes rodones i la simplicitat. Compta amb una pantalla tàctil de 7 polzades i tota la consola central està orientada lleugerament cap al conductor (angle de 5è). Tot i ser lleugerament més petit que el seu predecessor, l'habitabilitat millora considerablement. Les places davant i del darrere estan situades en una posició més baixa i el maleter creix fins als 265 litres.

El Suzuki Swift només té dos nivells d'equipament i es mantenen les mateixes denominacions que a la resta de models de la gamma. El GLE serà per als motors de gasolina i el GLX si s'utilitza el sistema híbrid SHVS. El primer ja és bastant complet gràcies a llantes de 16 polzades, seients davanters calefactables o pantalla tàctil de 7 polzades. El límit de gamma suma elements com pilots del darrere LED, alçavidres elèctrics darrers o pantalla LCD a color de 4,2 polzades.

La gamma de motors de l'Swift és una cosa concisa i només aposta per la gasolina i els híbrids. En aquest últim cas utilitza el sistema SHVS que dóna suport a el motor tèrmic en fases d'acceleració però que no pot moure pos si sol les rodes. Pot anar lligat tant a l'atmosfèric 1.2 Dualjet de 90 CV com a l'turboalimentat 1.0 Boosterjet de 111 CV. Es beneficia de l'adhesiu ECO de la DGT de manera que no li afecten les restriccions per contaminació.
 
PREU: 15.000€